Ik ben niet tevreden, hoe krijg ik mijn geld terug?

Het gebeurd… Onze mooie aanbieding stelt u teleur. Dat wil niet zeggen dat uw ervaring met mij een teleurstelling wordt. Neem contact op met service@calqo.nl. We komen er vast wel uit. Er zijn wel een paar regels

  • Tweedehands spellen worden verkocht zoals op de foto’s afgebeeld. Als het spel u bereikt zoals afgebeeld, neem ik het spel alleen terug tegen een handelsprijs.
  • De wet koop op afstand geeft u 14 dagen bedenktijd. In deze tijd mag u hetzelfde met het product doen als in een gewone winkel. Dit betekend dus dat u het verpakking niet mag openen. Ik vraag u om voordat u een spel koopt onderzoek te doen naar het spel.
  • Op bestelling gemaakte artikelen kunt u niet terug sturen.

Ik ben niet tevreden en wil u negatief reviewen ...

Dat zou ik erg jammer vinden. Ik probeer zo goed en kwaad als het kan bordspelen voor iedereen bereikbaar te maken. Ik waardeer het als u eerst met mij in contact probeert te komen. Voordat u een negatieve review schrijft bedenk dan dat ik ook fouten kan maken. Ik los uw probleem liever samen met u op, dan achteraf ergens een slechte review te lezen.

Snelle vragen en antwoorden

Q: Hoe bestel ik?
A: Voor nu is bestellen alleen mogelijk per e-mail. Er wordt nog gewerkt aan de bestelpagina.

Q: Hoe betaal ik?
A: op het moment alleen nog via een overboeking, binnenkort werkt deze site ook met ideal. Ik stuur de betaalgegevns direct na het lezen de de bestellingsmail.